I Want It That Way(我就是愛你)

2006122022:00

I Want It That Way我就是愛你

歌手/演出者:Backstreet Boys(新好男孩)

專輯名稱:Greatest Hits - Chapter One(超級精選)

作詞:Max Martin     作曲:Andreas Carlsson

You are my fire你是我的火燄
The one desire ㄧ個願望
Believe when I say請相信當我說
I want it that way我就是愛你

But we are two worlds apart但是我們是兩個不同世界的人
Can't reach to your heart無法觸及你的心
When you say當我說
That I want it that way我就是愛你
Tell me why告訴我為什麼
Ain't nothing but a heartache ㄧ切只剩下心痛

Tell me why告訴我為什麼
Ain't nothing but a mistake ㄧ切只剩下錯誤
Tell me why告訴我為什麼
I never wanna hear you say我從未想過要聽到你說
I want it that way我就是愛你

Am I your fire我是你的火焰嗎
Your one desire你的一個願望
Yes I know it's too late我知道這一切都太遲了
But I want it that way但是我就是愛你

Tell me why告訴我為什麼
Ain't nothing but a heartache ㄧ切只剩下心痛
Tell me why告訴我為什麼
Ain't nothing but a mistake ㄧ切只剩下錯誤
Tell me why告訴我為什麼
I never wanna hear you say我從未想過要要聽你說
I want it that way我就是愛你

Now I can see that we've fallen apart現在我們已經分開
From the way that it used to be, yeah再也不像從前
No matter the distance但是不論相隔多遠
I want you to know我想要你明白
That deep down inside of me在我內心深處

Your are my fire你是我的火燄
The one desire一個願望
You are, you are, you are, you are你是
Don't wanna hear you say ...沒有想過要聽到你說

Ain't nothing but a heartache一切只剩下心痛
Ain't nothing but a mistake一切只剩下錯誤
I never wanna hear you say我從未想過要聽到你說
I want it that way我就是愛你

Tell me why告訴我為什麼
Ain't nothing but a heartache ㄧ切只剩下心痛
Tell me why告訴我為什麼
Ain't nothing but a mistake ㄧ切只剩下錯誤
Tell me why告訴我為什麼
I never wanna hear you say我從未想過要聽到你說
I want it that way我就是愛你

Tell me why告訴我為什麼
Ain't nothing but a heartache ㄧ切只剩下心痛
Ain't nothing but a mistake 一切只剩下錯誤
Tell me why告訴我為什麼
I never wanna hear you say我從未想過要聽到你說
I want it that way我就是愛你