安立奎 - Ring My Bells

2010082313:25

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Sometimes you love her 有時你愛她

Sometimes you don't 有時你不愛

Sometimes you need it then you don't and you let go

有時你需要它,之後你又離開它

Sometimes we rush it 有時我們匆匆

Sometimes we fall 有時我們停下腳步

It doesn't matter baby we can take it real slow..

不要緊寶貝,我們可以慢慢來..

Coz the way that we touch is something that we can't deny

我們不能否認因為這種方法我們接觸了一些東西

And the way that you move oh it makes me feel alive

我們用這種方式移動,它使我感覺我還活著

Come on 來吧

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

You try to hide it 你試著隱藏它

I know you do 我知道你會的

When are you ready wanna ours meet up come and get to

當你準備想我們見面在一起

You move me closer 你移動到我身邊很近

I feel you breathe 我感覺你呼吸

It's like the rose disappears when you around me

當你圍繞著我它像玫瑰消失一樣

Coz the way that we touch is something that we can't deny

我們不能否認因為這種方法我們接觸了一些東西

And the way that you move oh you make me feel alive

我們用這種方式移動,它使我感覺我還活著

So come on 所以來吧

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Say you want, say you need 說你想要,說你需要

I can do by your face know the way it turns me on

我能從的你的臉上知道這種方式讓我興奮

I say you want, I say you need 說你想要,說你需要

I will do all your things I would never do you wrong

我會為你做很多事情不會讓你出錯

Coz the way that we love 我愛這種方式

Is something that we can't fight 我不能抵抗這些事情

I just getting up oh you make me feel alive 我起的來,你使我感覺我還活著

So come on 所以來吧

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

I say you want I say you need 我說你想要我說你需要

Say you want say you need 說你想要說你需要

(I can tell that way oh look at me i tell you what)

(我能告訴你這種方法看著我我告訴你那是什麼)

(If you caught all the taste for me don't have to wait just get it on)

(如果你趕上了對我的體驗不要等待讓他興奮)

Get it on 興奮

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..

Ring my bell, ring my bells.. 我的響鐘,我的響鐘..